Pages

Tuesday, March 16, 2010

...orAL iNterViEW...

esok plak ade oral interview berkaitan kerja. tadi periksa bertulis. alhamdulillah dapat jawab dengan baik. walaupun ade beberapa soalan yang agak susah. soalan yang susah tu aku ikut rasa & bagi jawapan. kalau ikutkan penjaga periksa tadi die suruh jawab jer walaupun anda tak tahu jawapan. sebab-sebab kenaikan bergantung kepada 3 faktor:
  1. ujian bertulis
  2. oral interview (temuduga secara lisan)
  3. laporan prestasi
markah untuk kenaikan gred mestilah 75% dan ke atas. harap-haraplah dapat markah yang baik & seterusnya dinaikkan gred bulan ini juga. sekurang-kurangnya aku buat yang terbaik untuk diri & masa depan aku di dalam bidang pekerjaan aku sekarang. sebelum aku pergi lagi jauh selepas ini. siapa tahu?? jangan putus asa dan teruskan perjuangan sehingga berjaya. makan gaji makan gaji juga tapi aktifkan plan B itu lagi penting. kalau apa-apa berlaku pada plan A aku nak cari kerja baru lagi pening. ni pun sedang mencari kerja lain di alor setar, kedah. nak dapat potensinya agak tipis tapi aku tk akan putus asa untuk terus mencari sehingga dapat.

terima kasih.
wassalam.

~ ruhen b. abdurachman | nazira bt. ismail ~

0 comments:

...mAsA iTU eMAs...

...mULakAN dENgaN biSMiLLAH...

...uMUr MakIN mENingkAT...

About Me

My Photo
u-ErN
~ seelok-elok manusia ialah yang KAYA harta dan KAYA budi pekerti ditambah dengan keIMANan dan keTAQWAan kepada-NYA

~ redhamu yang daku damba di hati ini... kasih sayangmu yang daku impi... syurgamu yang daku nanti-nanti..
View my complete profile

...ruHeN | naZirA...

...ruHeN | naZirA...
...pErkAHwinANku...

...rUaNgaN cHAt...

...pELaWAt...