Pages

Friday, March 19, 2010

...jOggiNG...

as salam semua....


ingat esok nk p jogging kt tmn tasik bandar permaisuri. dh seminggu tk p jogging. terasa rindu sgt-sgt nk p jogging. tp kali ni aku tk p seorg-seorg jer. aku ajak kwn-kwn 1 opis dgn aku sekali p. selalunya kami p bertiga. kali ni aku nk ajak bg rmi ckt. maybe kali ni p lbh dari 3 org. plan dh ajak dkt 5 org tetapi yg dh confirm baru 3 org (org yg biasa p). yg baru ni tk tahu lg mcm mn.


klu ikutkn selalunya aku tiap-tiap sabtu pg (dlm pkl 7.30 atau 8pg) aku akan p jogging kt area tmn brdktn rmh aku. bandar tun hussein onn tp kali ni kwn aku ajak p tmpt yg biasa kami p iaitu kt tmn tasik bandar permaisuri. bg aku mn-mn pn ok. tmpt sometime tu kite kena gak cari tmpt & environment baru utk saling kenal mengenali. klu ade yg terserempak dgn aku hrp-hrp tegur & berilh salam yer. insyaAllah aku akn jwb & dlm masa yg sm  blh saling berkenaln utk mengeratkn silaturrahim sesama umat & sbg hamba Allah.


kesihatan jg aset penting bg seorg tu. klu tk sht mcm mn nk bt semua krja kt dunia ni. klu sht semua krja blh dilakukan tp dgn izin-Nya jg. Nabi suka akan umat yg sht & cergas. jd marilh kite sm-sm menjg kshtn kite ye. jgn mls-mls nk p jogging. jgn nnti muda-muda dh skt sn sini. la ni rmi sgt-sgt muda byk penyakit sbb tk jg kshtn. jgnlh jd mcm tu sekali kengkwn. ok setakat tu jer kot. nnti aku tulis lain k.


sekian. terima kasih.
wassalam.


~ ruhen b. abdurachman | nazira bt. ismail ~

0 comments:

...mAsA iTU eMAs...

...mULakAN dENgaN biSMiLLAH...

...uMUr MakIN mENingkAT...

About Me

My Photo
u-ErN
~ seelok-elok manusia ialah yang KAYA harta dan KAYA budi pekerti ditambah dengan keIMANan dan keTAQWAan kepada-NYA

~ redhamu yang daku damba di hati ini... kasih sayangmu yang daku impi... syurgamu yang daku nanti-nanti..
View my complete profile

...ruHeN | naZirA...

...ruHeN | naZirA...
...pErkAHwinANku...

...rUaNgaN cHAt...

...pELaWAt...