Pages

Thursday, March 11, 2010

...bALik rMH mAk & aYAH...


kini aku bergelar suami. bertambahlah tangggungjawab aku selepas ini. baru saja berkhwn. rindu plak nak balik rumah mak & ayah aku. nak jd anak yang baik bukannya mudah. banyak pengorbanan perlu di lakukan. tanggungjawab anak-anak lelaki lagilah berat. selagi jasad di kandung badan selagi itulah tanggungjawab pada keluarga, mak & ayah tak putus sepeti air yang dicincang tak akan putus.

aku teringat lagi ketika aku kecik2 dulu. ibu bapa aku sentiasa memarahi aku atas sebab yang kadang2 itu bukan salahku tetapi bila diimbau kembali kenangan2 tersebut ada baiknya. segala kesalahan adik-beradik lain jugak satu tauladan untuk adik-beradik yang lain.

~ ruhen b. abdurachman | nazira bt. ismail ~

0 comments:

...mAsA iTU eMAs...

...mULakAN dENgaN biSMiLLAH...

...uMUr MakIN mENingkAT...

About Me

My Photo
u-ErN
~ seelok-elok manusia ialah yang KAYA harta dan KAYA budi pekerti ditambah dengan keIMANan dan keTAQWAan kepada-NYA

~ redhamu yang daku damba di hati ini... kasih sayangmu yang daku impi... syurgamu yang daku nanti-nanti..
View my complete profile

...ruHeN | naZirA...

...ruHeN | naZirA...
...pErkAHwinANku...

...rUaNgaN cHAt...

...pELaWAt...